Update - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Update

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

24 Mei 2009 | Japan, Tokio

Zo, het is alweer 2 weken geleden sinds de laatste update, maar dat komt omdat het erg druk is en de lessen dingen van alledaagse dag zijn geworden.

Even denken hoor. Vorige week vrijdag zijn we gaan bowlen/eten met dezelfde groep Japanners als een week daarvoor. Pfff die Japanners kunnen goed bowlen! en ze zijn ook erg fanatiek. Tijdens het eten een aantal Japanse drankspelletjes geleerd...ik hou niet zo van drankspelletjes, maar de Japanners hadden besloten dat iedereen mee deed en als een meisje zou moeten drinken zou 1 van de Japanners zich wel opofferen. Gelukkig verloor hij zelf vaker dan wie ook, dus was het niet mijn schuld dat hij straalbezopen was en er uitzag als of hij elk moment knock-out zou gaan.

Woensdag zijn we naar de taalschool gegaan waar onze leraressen vandaan komen(wij konden vanwege vage redenen geen leskrijgen op de school zelf). We hebben daar met andere mensen die Japans aan het leren zijn gepraat. Vooral Taiwanese. Taiwanese meisjes vinden Japanse jongens te dun en te 'gay'. Je leert nog eens wat.

Verder heb ik nog een presentatie gegeven over Hello Kitty, ben ik nog een keer wezen Karaokenen en ben ik nu voor Klassiek Japans bezig. Ik vind dat ik dat tentamen van morgen maar gewoon moet halen, want als ik dit vak nog een keer moet doen word ik depressief! Morgen gaan we trouwens ook naar de fabriek van Nissan (= om 7 uur in de trein zitten, buuh). We zouden aankomende week ook naar Kikoman gaan(soyasaus), maar dat is vanwege de Mexicaanse griep paniek afgelast.

Als het kon zou ik graag de tijd doorspoelen tot na de tentamens...

Voor de mensen in Leiden: succes komende week met de tentamens!

Nog 6 weken en dan kan ik weer bruin brood eten. Ik wist niet dat ik zo van bruin brood hield, soms weet je pas wat je had als het weg is.

Maar voor die tijd is het nog wel de bedoeling dat ik veel geld ga uitgeven in Harajuku en omstreken. Of eigenlijk hoeft het vele geld uitgeven niet, maar veel leuke dingen kopen wel!

Doeiii

  • 24 Mei 2009 - 07:54

    Kevin:

    Erg jammer dat het uitje naar Kikkoman niet door gaat.
    En gefeliciteerd met de prijs die je hebt gewonnen met bowlen. :P

  • 24 Mei 2009 - 16:35

    Hank En Karin:

    Hey Dorian,
    Leuke blogs maak je. Met veel humor geschreven. Houden wij wel van. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt daar. En ach, af en toe vroeg op moet je maar op de koop toe nemen. Je wil natuurlijk zo veel mogelijk zien en de tijd er voor is maar relatief kort. Geniet ervan zolang je daar bent, wie weet hoe lang het weer duurt voordat je terug kan. Veel succes met je studie enne dat bruin brood komt wel weer.
    Groetjes en we blijven je volgen.

  • 30 Mei 2009 - 19:17

    Emma:

    Hee! Ah daar ook tentamentijd.. ff doorzetten, superveel succes ermee! :)

    Een of andere vage gast ging tegen me aanpraten in de trein vorige week en die vertelde over een nijntje winkelcentrum ofzoiets in Harajuku in Tokyo waar ie was geweest (omdat ie mn nijntje tas zag haha), ben je daar al geweest? ^^

    Have fun nog! Liefs

  • 09 Juni 2009 - 20:42

    Mama Van Kevin:

    Hee Dorian
    Hoe gaat het?
    Nog even en dan ben jij weer terug bij ons.
    Hoe is het weer daar,hier is het slecht regen en harde wind en koud.
    Groetjes en succes met het examen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 62679

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: