Geen Gackt, wel muggen. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Geen Gackt, wel muggen. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Geen Gackt, wel muggen.

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

10 Mei 2009 | Japan, Tokio

Helaas is het ons niet gelukt om kaartje voor Gackt te bemachtigen...het systeem om kaartjes te krijgen kende we niet en het was binnen zo'n kwartier uitverkocht.

Gezicht 2x, arm 1x, been 6x. Muggenbulten. Ik denk dat ze dan nu toch allemaal dood zijn. Wat heb ik toch een hekel aan muggen.

Afgelope Maandag was het een nationale feestdag (Midori no hi, of te wel de dag van het groen)en aangezien het een mooie dag leek te worden besloten ik en Michelle naar de Ueno dierentuin te gaan (het was ook nog eens gratis die dag en dus ook ontzettend vol). Helaas was de reuze Panda een jaar geleden overleden, maar we hebben genoeg andere dieren gezien. Ik schrok me dood toen ik voor het eerst een echt nijlpaard zag (ik ben de pygmee nijlpaarden van Burgers's Zoo gewend). Die zijn groot o.o

Na de dierentuin zijn we ook nog naar Shinjuku gegaan om vanaf een erg hoog gebouw over Tokyo uit te kijken.

Donderdag zijn we met de groep en een groep Japanse zakenmannen in training uit eten gegaan. Japanners zijn soms zo raar, haha. Toen ze er achter kwamen dat Michelle (en ik ook) van Arashi houden hoorde we door de avond heen Johnnies dit en Johnnies dat (talentenbureau van Arashi met alleen maar BoyBands). Ze gingen ook even staan om wat mooie boyband poses te maken. Toen ik aan het einde van de avond mijn portemonnee pakte om geld te pakken en een Japanner de foto van Kevin zag dacht ie eerst dat het een Johnny was, haha. Dus dat moest ie even aan iemand anders laten zien. ^^"

Gister zijn we naar Yoyogi geweest voor Sarah's verjaardag en in de avond nog uit eten geweest wat erg lekker was. Je kon steeds kleine dingen bestellen en het restaurant was in jaren 50 stijl (Japanse jaren 50 dus).

Ik heb wat foto's van de dierentuin, het uitzicht, het park en nog wat random foto's geupload. Dus ga maar kijken.

  • 10 Mei 2009 - 09:12

    Kevin:

    Ik vraag me nog steeds af hoe die muggen binnen zijn gekomen hoor. Je had je raam toch de hele tijd dicht? Misschien waren ze stiekem uit Nederland met je meegereisd in je koffer? :x Oh nee wacht, dat was mijn plan.. zodat ik in Japan een Johnny carrière kon gaan beginnen.. juist ja, volgens mij hadden ze gewoon niet verwacht dat er in Nederland ook nog 'Aziaten' waren of zo iets dergelijks. Dierentuinen zijn leuk!
    Wat kijken Ben, Arne en Sarah toch "Ugh, ik heb geen zin meer.." in de foto's! Aah, ik hoop dat je voor een raam staat op dat 45 verdiepingen tellende gebouw... heb je anders nul last van hoogtevrees?! Wow koningspinguïn! Haha, het lijkt wel alsof die aap in seiza zit! Leuke foto's!

  • 13 Mei 2009 - 12:11

    Emma:

    Oh brrr ik heb ineens ook m'n benen onder de muggenbulten zitten.. irritante beesten. T_T

    Leuke foto's (en bericht of course) weer! Have lots more fun. ^^

    Liefs

  • 14 Mei 2009 - 08:25

    Frank:

    Ik las gisteren in NRC Next dat muggen niet van nicotine houden. Ik zou zeker overwegen om er zo snel mogelijk mee te beginnen!

    Eet je wel goed kind? ;-)

  • 18 Mei 2009 - 08:42

    Evita:

    Jammer dat je geen kaartjes voor Gackt heb kunnen krijgen =< dat had echt awesome geweest.
    Klinkt echt heerlijk allemaal!

  • 19 Mei 2009 - 15:05

    Mama Van Kevin:

    Hoi Dorian
    Hoe gaat het daar met jouw ben je erg druk daar of ben je ziek.
    Je foto hangt bij ons aan de muur ik kijk er elke dag naar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 1028
Totaal aantal bezoekers 62675

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: