It's picture time - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu It's picture time - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

It's picture time

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

03 Mei 2009 | Japan, Tokio

Ik heb dan eindelijk een online fotoalbum aangemaakt: http://picasaweb.google.com/Fenneki/TokyoJapan2009?authkey=Gv1sRgCO-pm6Cnp5_u7AE#

Laat me even weten of de link werkt enzo.

Ik zal vandaag door de dag heen foto's uploaden.

Nog even wat anders:
Gister ben ik naar het Ghibli museum geweest wat erg leuk was! Daar heb ik ook wat foto's van, maar niet veel want binnen mag je geen foto's maken. En en en waarschijnlijk ga ik in Juni naar een concert van Gackt <3 samen met Diana. We moeten alleen zorgen dat we kaartjes weten te scoren!

Ik heb trouwens eindelijk van mijn kleine tafeltje met magnetron een bureau gemaakt! Het heeft een maand geduurd, maar ja...wat doe je eraan.

Verder ben ik nog steeds niet helemaal beter en de mug die had besloten om naar mijn oor te verhuizen hielp niet echt (hij maakte me om half 2 wakker en toen ook nog om 5 uur...ik kan niet slapen als ik weet dat er een mug rondvliegt...).

Dus, meer foto's door de dag heen vandaag (mijn dag, het is hier nu 14:00 bij jullie 7, dus het is ook wel door jullie dag heen XD).

K. bye

  • 03 Mei 2009 - 19:42

    Emma:

    Ohh wat een gave foto's!! Het werkt dus hihi. Die sakura.. @_@ <3. Karaoke ziet er melig uit haha, wel een beetje fout liedje toen.. en omg Ghibli Museum, I wanna go. En die jurk die je daar aan hebt is echt HEEL leuk! Looks very good on you. :D

    Hoop dat jullie kaartjes kunnen krijgen voor Gackt, crossing my fingers.

    Have fun en snel weer helemaal beter worden he?

    *hug*

  • 04 Mei 2009 - 23:59

    Els:

    Ik wil meeeee. Ik mag dan over mn grootste fan-periode heen zijn, maar een concert zeg ik geen nee tegen.

    muggen zijn irritant he? Ik heb er ook een, alleen kan ik hem niet meer vinden. Word alleen wel idere ochtend wakker met weer twee muggenblujtjes extra...

  • 05 Mei 2009 - 07:29

    Mama:

    Ik heb net alle foto's bekeken erg leuk ik moest lachen om die foto van nick? in dat bowling pak.Emma heeft gelijk die jurk staat je erg leuk zag hem hier ook in de etalage.Misschien tot later via skype groetjes mamaxxx

  • 10 Mei 2009 - 18:22

    Mama Van Kevin:

    Hoi Dorian
    Wat een mooie foto's zeg.
    Maar alleen die idiote muggen zijn lastig he?
    Hoe is het eten in Japan is dat wel te eten?
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 62763

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: