Kijk uit: random! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Kijk uit: random! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Kijk uit: random!

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

29 April 2009 | Japan, Tokio

Tijd voor een update. Ik heb geen idee meer wat ik wanneer gedaan heb dus het zal een random verhaal worden ben ik bang.

Ten eerste: hulde aan mijn moeder die dropjes en wat ander spul heeft opgestuurd! Ik heb het nodig, want ik werd vanochtend wakker met gigantische keelpijn.

De taallessen gaan al een stuk beter dan de laatste keer dat ik wat geschreven heb, dus dat is mooi. We hebben al met z'n alle een lied gezongen(wat in Japan veel gebruikelijker is om te doen op school dan hier in Nederland). Het om half 7 op staan elke dag is niet erg geweldig, maar wel mee te leven. De volle trein is meestal ook wel door te komen (hoewel ik laatst m'n arm niet eens meer naar beneden kon doen door de drukte). Ik zou de mensenmassa graag vast leggen, maar ik denk dat ik moeilijk in de trein kan gaan lopen filmen...

Ondertussen heb ik ook al met de rector magnificus van Universiteit Leiden gepraat en met de Nederlandse ambassadeur. Gister was het voor ons trouwens koninginnendag, met kaas! Oh joy, kaas.

Ik loop door elkaar, maar goed, ik ben de afgelope dagen 2x in Harajuku geweest en dat is niet goed voor m'n geld. Kiddy land is zooo geweldig, ik kan die halve winkel leeg kopen! Ik heb ook een hele jurk gekocht bij, jawel, de H&M...ach ik kan nog steeds zeggen dat ik em in Japan heb gekocht, toch?

Nog even wat andere leuke activiteiten: Vorige week vrijdag hebben we de verjaardag van Luciano gevierd op de bowlingbaan. Disco bowlen, bowlpin-pakken, en 1 strike van mij. Afgelope maandag zijn ik, Michelle, Ho-Ling en Luciano nog eens wezen karaoke-en. Het geplande uurtje liep uit naar 2,5, haha. Het was dus gezellig. Beetje jammer dat we toen we weg gingen een Japanner met zijn bewusteloze halfstikkend-in-zijn-eigen-kost vriend tegen kwamen...blijkbaar gaan ze hier helemaal los op maandagavond bij de karaoke(het was ook nog eens vroeg op de avond).

Ook erg belangrijk: Een lid van de boyband SMAP heeft dronken en zonder kleren aan door een park gedanst. Japan lag ondersteboven en het nieuws was er mee overspoelt. Ik kon naar 2 zenders tegelijk naar zijn officiele excuses kijken. Die arme jongen...(nou jongen, hij is ondertussen al mid-30 geloof ik)

Aangezien de wekker al over 8 uur weer afgaat en ik me niet zo lekker voel, hou ik het weer voor gezien.

Foto's...tja ik moet die eens op een mooie fotosite gaan zetten.

  • 29 April 2009 - 14:07

    Evita:

    Yay eindelijk weer een update!^^

    Klinkt allemaal super leuk daar~
    Dat nieuws over die SMAP guy was zelfs hier al te horen geweest op de radio en op nu.nl

    Meer updates doen hoor, is zo leuk om te lezen!

    x Evita

  • 29 April 2009 - 14:36

    Mama Van Kevin:

    Hoi Dorian
    Leuk om weer wat van je te horen.Wat lief van je Mama dat ze jou drop en zo gestuurd heeft, wij weten je adres daar niet anders konden wij dat ook doen.
    Moet jij daar je examen doen Dorian?
    Groetjes veel plezier en sucses

  • 29 April 2009 - 18:12

    Carola:

    Als je Kiddieland al geweldig vindt moet je eens naar Ueno gaan. En dan het station uitlopen aan de kant van het reisbureautje, en dan de straat oversteken... Díe winkel is pas echt geniaal *_*

  • 29 April 2009 - 19:05

    Pol:

    Yo sis, het random valt mee volgens mij. Straks wordt je nog een beroemd politica! rustig aan met de dropjes. tot je volgende post! x

  • 30 April 2009 - 03:42

    Kevin:

    Hoi
    Hopelijk voel je je al weer wat beter, keelpijn is zo naar. Gelukkig heb je drop. Niet aan Japanners geven he! Die jurk staat je echt supergoed. Ik vraag me af of de h&m collecties voor japan en nederland erg verschillen. Heb je nou trouwens al tarako gegeten?
    <3

  • 02 Mei 2009 - 13:47

    Emma:

    Hee! Waahh karaoke! Vet cool, ik mis onze jaarlijke anime/chibicon karaoke sessie wel nu haha.

    Klinkt allemaal geweldig verder, ik ben benieuwd naar meer foto's en meer verhalen. :D

    Liefs

  • 03 Mei 2009 - 13:54

    Mama Van Kevin:

    Hoi Dorian
    Wat een mooie foto's heb jij gemaakt zo kunnen wij ook nog wat zien van Japan.
    Nog veel plezier daar en succes met leren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 62785

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: