Tokyo I'm on my way... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Tokyo I'm on my way... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Tokyo I'm on my way...

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

21 Maart 2009 | Nederland, Leiden

Niet in een Toyota weliswaar, maar Tokyo komt toch steeds dichterbij.

Voor degene die het niet mee hebben gekregen zal ik nog even vertellen waarom, hoe en wanneer ik naar Japan ga.

Universiteit Leiden heeft dit jaar voor het eerst een programma waarmee 15 2dejaars studenten Japans voor 3 maanden naar Tokyo kunnen. Ik ben gelukkig een van die studenten geworden.

Op Maandag 6 April vliegen we met de KLM naar Tokyo waar we 11,5 uur later zullen we aankomen op Narita airport(dat wil zeggen, we vertrekken hier om 15:20 op Maandag en komen daar om 10:30 ofzo aan op Dinsdag).

Wat we precies allemaal gaan doen is nog niet heel duidelijk aangezien de mensen met die informatie het niet nodig vinden om dit ook aan ons door te geven.

Nu heb ik aankomende week eerst nog tentamens, dus ga ik nu maar weer leren. Meer gebrabbel van mij volgt.

  • 21 Maart 2009 - 12:22

    Femke:

    waaah die reis..11,5 uur?! neem kevin's ds mee XD!

  • 21 Maart 2009 - 15:19

    Immy:

    Zoals de meesten van jullie al weten.. ? Ik wist dat de mogelijkheid er was maar wat tof dat je bent uitgekozen om mee te gaan! Je wil het zo graag dus is je zeker gegund. Weet je ook al wanneer je ongeveer terug bent? Kan ik kijken of ik mijn verjaardag later kan vieren want ik wou je wel nog gewoon vragen om te komen :) Heel veel plezier als ik je niet meer spreek (zal proberen of dat wel nog lukt) en ik kijk uit naar de verhalen en foto's.

  • 22 Maart 2009 - 10:58

    Sabine:

    Lieve Dorian,
    Heel veel plezier in Japan! Ik zal je blog grondig volgen, kijk uit naar je verhalen en foto's.

    Liefs X

  • 22 Maart 2009 - 11:32

    Kevin:

    Hoooi!
    Bwa! nog 2 weken en dan ga je... Naar Tokio! 11,5 uur in de lucht is lang, maar je gaat met een super leuke groep mensen dus het zal waarschijnlijk niet al te lang duren. Wel veel drinken, lopen en probeer wat te slapen! Oh en neem ook pepperspray mee en een stungun en en en zorg er voor dat je je nek goed ondersteunt als je gaat slapen en wees niet bang om vragen te stellen aan de stewardessen als je vragen hebt en en en en...
    Ik zal je blog iedere dag bekijken!

  • 22 Maart 2009 - 15:56

    Walter:

    Het bezochtelandenlijstje is toch wat langer:
    Frankrijk
    Belgie
    Luxemburg
    Duitsland
    tsjechie
    engeland
    zweden
    Denemarken

  • 23 Maart 2009 - 10:13

    Sebas:

    Yeah nog 13 dagen en we zijn weg!
    Succes met de tentamens leren, ik ben het nu al zat :P

  • 25 Maart 2009 - 15:30

    Ben:

    uwaaahh het is nog maar zo kort D:
    maar veel posten enzo! en herinner me dat ook te doen plkthxbai :)

  • 28 Maart 2009 - 21:36

    Emma:

    Heee Doori

    Wow je gaat echt al bijna.. superveel plezier daar! Ik ga de boel in ieder geval hier zeker volgen. ^_^

    Liefs

  • 29 Maart 2009 - 18:07

    Luciano:

    waaaaaaaaa, we gaan al bijna. Nog ff één daggie school er doorheen jassen en dan gaan we!
    x luciano

  • 01 April 2009 - 16:32

    Lieke:

    Hey, ik vind het tijd voor een nieuwe post xP Mss kan je alvast vertellen wat je van plan bent te gaan doen.. dingen die je niet wil missen enzo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 62793

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: