11,5 uur en nog een paar dagen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu 11,5 uur en nog een paar dagen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Dorian Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

11,5 uur en nog een paar dagen...

Door: Dorian

Blijf op de hoogte en volg Dorian

02 April 2009 | Nederland, Leiden

Toen ik mijn vorige bericht schreef was het al bijna zover, maar nu is het echt bijna zover!

Ik heb zo goed als alles wat ik mee moet nemen, mijn koffer is gepimped(Mijn eigen creatie RatCat siert de voorkant), morgen haal ik mijn bestelde Yen op, en ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden...

Laat ik me even bezig houden met wat leuke dingen die ik van plan ben in Tokyo te gaan doen:
-Ghibli Museum (weet je niet wat Ghibli is? Google)
-Tokyo Tower
-Onigiri eten (=riceballs)
-Johnnies Shop (tja...eigenlijk een winkel vol met spullen van allerlei Japanse Boy Bands...)
-Mount Fuji veroveren
-Karaoke (dat moet gewoon xD)

Natuurlijk ga ik nog veel meer doen, maar dat vertel ik wel als ik het daadwerkelijk gedaan heb. :P

Voordat ik leuke dingen in Tokyo kan gaan doen, moet ik nog een paar dagen wachten, afscheid nemen van mensen op schiphol (I'm so gonna cry T_T)en 11,5 uur in het vliegtuig zitten. Wat ik in die 11,5 allemaal ga doen weet ik ook nog niet.

Ik denk dat mijn volgende bericht over de aankomst zal gaan!

De tijd gaat zo snel en zo langzaam tegelijk. Ik kan niet wachten, maar ik wil ook nog niet weg.

Het is ook nooit goed.

  • 03 April 2009 - 10:47

    Evita:

    Oooh Dorian, ik ga helemaal met je mee leven en deze pagina strak in de gaten houden!

    alvast een hele goede relaxed vlucht toegewenst en heel veel plezier!
    You lucky bastard~
    <3

  • 04 April 2009 - 20:12

    Emma:

    Aw ik weet precies hoe je je voelt, hihi ^^

    Gaat helemaal goedkomen, gogo add an incredible experience to your memory-database ;D

    *hug*

  • 05 April 2009 - 10:14

    Hank:

    Leer veel maak veel plezier en geniet van japan

    groetjes Hank en Karin en een pootje van de honden

  • 06 April 2009 - 13:27

    Mama:

    Hoi Dorian
    Sorry dat wij er niet waren om jou uit te zwaaien
    wij konden het niet redden met de tijd want Jan moest naar therapie voor zijn reuma ik vind het zo jammer en naar dat ik jou niet meer gezien heb.
    Wij wensen jou toch een goede reis en veel plezier in Japan en ik schrijf je nog.
    Groetjes veel liefs en sucses.
    Mama

  • 06 April 2009 - 15:56

    Kevin:

    Hey, je zal nu wel ergens boven Polen of zo zitten, hoog in de lucht. Ik mis je. Mensen uitzwaaien of zelf uitgezwaaid worden op Schiphol is altijd zo raar. Gelukkig was het nu redelijk rustig. In de zomervakantie periode is het altijd zo'n chaos. Ik had hoop dat ik nu al met je kon Skypen, maar helaas is er alleen in de 777 en A330 toestellen van KLM wifi beschikbaar. Nog even wachten dus.
    Groetjes

  • 06 April 2009 - 18:40

    Chamilla:

    Hoi hoi

    Over 7uur ben je er bijna en dan kan je alles gaan waar maken van de lijst in Tokyo de komende drie maanden.
    Ik wens je veel succes.

  • 07 April 2009 - 15:18

    Pol:

    heeey doortje(mwhaha)
    lekkere vlucht gehad??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Eerste keer Japan

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Het zit erop

26 Juni 2009

Het einde is in zicht

12 Juni 2009

Nissan, Nikko, Kikkoman e.d.

24 Mei 2009

Update

10 Mei 2009

Geen Gackt, wel muggen.
Dorian

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 62787

Voorgaande reizen:

06 April 2009 - 06 Juli 2009

Eerste keer Japan

Landen bezocht: